Kaatach och rumpetrauma

     Publicerat: 2012-11-10 Kl: 19:28:04 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

 
Idag har vi altså varit på Kaatach i Tyresö. Jättekul var det, ja, iallafall om man är barn hehe. Blir ju rätt hög ljudnivå med hunda lekande barn lixåm, men Kerstin uppskattade det massor! Var jätteroligt att träffa delar ur augustifamiljen igen, och dessutom blev det bonuskul iom att min jobbarkompis Jennifer var där åxå med sin dotter Li =)
 
Har tagit massa bilder, som Markus skulle lagt in på min dator, men det gjorde han inte så jag får lägga upp dom imorgon.
 
Efter Kaatach åkte jag och Linnea hem till Annelie. Så Edward, Thea och Kerstin har lekt, och Kerstin och Edward har badat massor. Tyvärr fick badet ett abrubt slut när Kerstin trillade på en leksak och tyvärr skar sej i rumpan. Stackars liten har sår runt hela lilla bajshålet och ett lite större jack :( Men hon är en liten kämpe min tös och har bajsat och jag får torka och göra rent i rumpen och hon förstår att det måste göras fast att det gör ont. Pluttan!
 
Nu har hon lagt sej och jag ska slappa i soffan med vinägerchips resten av kvällen :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: