I Borås

     Publicerat: 2012-11-03 Kl: 19:00:42 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Jag och Kerstin är i Borås lör-tis så det bli rkansk elite skralare här på bloggen dessa dagar :) Ska byta till vinterdäck på Måndag och åker tillbaka Tisdagmorgon. Kerstin la sej tidigt idag, haha hon har tjatat å tjatat om "jag vill gå upp å sova nu" sedan vi ätit, så jajaja, hon fick väl lägga sej redan innan klockan 19 idag.
 
Hon var sååååååå duktig när vi åkte ner hit idag. Stannade bara en kortis å kissade efter 3 timmar å då hade hon sovit i nästan 2 timmar :)
 
Nu verkar hon ha somnat och jag ska gå ner till mamma å pappa vid tvn :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: