God kväll!

     Publicerat: 2012-11-29 Kl: 22:21:07 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Efter en kväll av chipsätande, face-off-tittande, coladrickande och slappande är det nu dax att slå igen för idag. Hade en trevlig jobbdag, som dessutom gick så hiskerligt fort! Hämtade Kerstin på dagis och sedan har vi bara suttit i soffan och pratat och sett på film <3 Riktigt mysigt! Har just betalat räkningar och det var ingen rolig syssla denna månad iom att jag betalade service på bilen häromdagen. Gulp! Blir att leva snålt denna månaden. Blä!
 
Nu ska jag hoppa i säng. Fredag imorgon. Två arbetsdagar för mej denna veckan, känns ju laldeles lagom det :D

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: