Vår dag idag

     Publicerat: 2012-05-02 Kl: 20:35:36 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Gissa vad vi gjort idag? Ingenting! Inte mer än att ha varit ute i det fina vädret. Kerstin har lekt med sin skottkärra och kört stenar fram och tillbaka i trädgården.

Hon har varit nere hos våra grannar åxå och lekt i sandlådan. Tänk va! Går till en kompis lixåm <3 Det var kul tills att Lilly kastade sand på Kerstin i ansiktet och K blev ledsen. Jag är ingen blödig mamma men när någon är elak mot henne sådär helt oprovocerat ja då svider det i mammahjärtat. Men det är bara att vänja sej. Bara att Kerstin själv är sååååå snäll mot andra barn, delar med sej, tröstar om nån blir ledsen och försöker lösa bråk... Så när nån är elak sådär så tycker jag så synd om henne min goa tjejj! Hon är så självständig, bestämd och glad och samtidigt otroligt generös och snäll! Stolt blir man <3

Här kommer en bild från igår när Kersting röjjde i rabatten med bestefar :)


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: