Bakläxa

     Publicerat: 2012-05-08 Kl: 13:45:27 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Idag har jag varit hos optikern på linskontroll. Har haft linser i ett år nu och älskar det. Tyvärr hade jag ett sår på ögat så jag fick linsförbud i en vecka å sen åter för ny koll. Scheisse... Kollade på nya bågar åxå då jag behöver nya glasögon och kärade ner mej fullkommligt i ett par Hilfingerbågar, mörkblåa med vit och röd insida. Måste bara ha dom! Så det blir även glasögonkoll nästa vecka. På köpet får jag ett par slipade RayBan solglasögon, haha sikket klipp :D

Nu börjar det bli brådis att ta sej iväg till jobbet. Så vi hörs senare :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: