Äntligen tooorsdag

     Publicerat: 2012-05-10 Kl: 18:14:30 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


Åh härliga torsdag! Torsdag innebär lite kortare dag för mej som annars alltid jobbar till 18 eller 21.
På torsdagarna slutar jag 15.00. Hämtade Kerstin på dagis och idag var det extra trevligt efter som Hanna, mamma till Calle på Kerstins dagis, hämtade samtidigt. Vi gick i samma föräldragrupp på BVC när Kerstin och Calle var pluttesmå :). Kerstin var jätteglad när jag hämtade och efter det tog vi en tur och köpte lite mat och grejjer till marsvinen. Nu har K ätit en jätteportion med 6 köttbullar och mos gjort på en stor potatis och en halv avocado. Tipps till gott och nyttigt mos är att mosa ner avocado med potatisen. Nyttigt, bra fetter och ger en jätte mild god smak i moset. Till efterrätt har K ätit 5 stooora jordgubbar, hon älskar verkligen det. Och där finns ju åxå massa nyttigheter :)

Imårrn är det äntligen fredag och jag ser fram emot en helt med lilla familjen. Det är ett tag sen nu <3

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: