Åhå hej soffan

     Publicerat: 2012-05-06 Kl: 20:30:59 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

Sådär ja. Äntligen lite välförtjänt soffslappande. Åkte från Borås vid lunchtid och väl hemma har jag packat upp och städat och sedan har jag och Kerstin ätit lite finmiddag och sedan var det läggdax för den lilla skruttungen. Mitt huvud spränger verkligen och trött är jag åxå. Men det är ju Bb ikväll på tv så jag ska se det iaf tillsammans med min godisskål och cola! Markus är i England så jag är solokvist till imorgon...

Har haft en toppen semestervecka hemma i Borås. Behövde den kände jag, och vädret har ju varit kanoners med. Kerstin älskar att vara hemma hos momo och bosche (bestefar) men verkade glad att komma hem och har lekt med alla sina saker. Kara har åxå har en toppenvecka, och är kvar här ännu men imårrn får hon komma hem till matte igen.

Nej nu blir det magnecyl, godis och cola, sedan är det Bb som gäller! Hej då Jennifer - om jag får välja :)
Postat av: Nat

Testa sempers magdroppar, min son har samma problem med jämna mellanrum och då kör vi dropparna i en vecka och på bara några timmar så lägger sig den värsta sjukan

2012-05-08 @ 15:15:40

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: