Maj-Lis-rapport

     Publicerat: 2012-03-12 Kl: 14:41:09 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Idag har jag och Kerstin varit på jobbet en sväng. Dels för att en veterinär skulle kolla på Maj-Lis men även för att det var datastrul grand de luxe på jobbet. Summan av det hela blev att jag tog telefonerna en stund samt pratade lite med datasupporten, och dessutom fick några recept till Maj-Lis. Hon ska få äta smärtstillande och även extra smärtstillande för ögat, samt ögonsalva och antibiotika. Så får vi la se. Jag tycker inte ögat ser lika blodigt ut idag som igår iallafall. Frågan är ju om ögat är det primära problemet eller om det bara är ett sekundärt problem. Men hon är pigg och glad och stark i kroppen så hon får en chans så får vi väl se hur det går. Prognosen är väl lite sisådär, men eftersom hon mår så bra och bara är två år så provar vi behandla iallafall.

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: