Pust och stånk...

     Publicerat: 2012-03-07 Kl: 19:26:18 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Efter en ganska lugn dag med full personalstyrka så körde ändå sista timmen ihop sej. Eller lugn och lugn dag, bara det att när man nu det sista varit själv eller bara två, är plötsligt ett gäng på fem sköterskor väldigt lyxigt hehe... Men jag kom inte iväg förrns 18.30 men hann som tur var träffa Kerstin in hela FEM minuter innan hon la sej <3 Fem minuter är bättre än inga minuter, älskade unge.

Idag började vår nya sköterska hos oss. Jättekul! Känner ju henne sedan innan via mina underbara Augustimammor. Hur lyxigt är det inte att ha en sådan på sitt jobb med?

Har en abnorm huvudvärk just nu och tänkte inte göra annat än att bara slöa här i soffan tills det blir sängen relativt tidigt idag.

Hoppas alla haft en bra dag :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: