Mysig tjejjdag!

     Publicerat: 2012-03-04 Kl: 18:28:08 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Idag har jag och Kerstin haft en riktigt mysig eftermiddag. Först åkte vi till Farsta och köpte nya nappar då några av dom hon hade började ge upp. Kerstin älskar att gå i affärer och det är så härligt att gå runt när man har all tid i världen så hon KAN få surra runt och utforska utan att behöva sitta i kundvagnen. Sedan åkte vi hem och åt lite mellanmål. Efter det blev K ledsen för att hon inte fick ner fötterna i sina vita små Tretorn-stövlar med raggsockor på. Det vart startskottet att komma iväg och köpa nya gummistövlar att ha nu i vår! Blev ett par från PAX som hon får ha här hemma, och ett par "vanliga" som får bli dagis-stövlar. Båda i stl 23. Köpte även ett 5-pack fingervantar som var i både grönt, svart, cerice som matchar hennes vårkläder. En mössa fick även följa med hem :). Sedan köpte vi mc Donalds mat som vi nu ätit här hemma. Snart är det dax för K att lägga sej och sedan blir det tv-kväll för min del.





Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: