Kvalitetstid

     Publicerat: 2012-03-08 Kl: 16:15:53 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

Eftersom jag har en del timmar att ta igen från förra veckan så passade jag på att gå lite tidigare idag. Slutade egentligen 15 men kom iväg 14.30. Ska tillbaka till jobbet vid 17 för vi ska ha en foderkväll med ett gäng uppfödare på kliniken ikväll. Mysigt att hämta K tidigare på dagis! Inte för att hon hade någon lust alls att gå hem. Istället blev det jag som fick sitta med och leka en stund med "bondgården" haha. Väl hemma har vi nu varit ute en stund och lekt med hundarna. Kerstin har riktigt bra koll på dom. Leker med pinnar och "schhh:ar" åt dom när dom skäller haha, så himla gulligt.



"Olly! Ba! Ollly!"


<3 <3 <3


"ssccchhhhhhhh!!"
Postat av: Mini

Haha, sista bilden! Underbar.

2012-03-08 @ 19:55:03

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: