Tisdag

     Publicerat: 2012-06-26 Kl: 19:31:10 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Mtp den dåliga uppkopplingen och att mmsbloggning inet fungerar får det bli ett inlägg om dagen resten av veckan. Det är ju inte så full rulle att våran dag inte ryms i samma inlägg heller så... haha.
 
Idag var det ju utlovat SOL! Och visst började dagen bra, det gjorde den. Kerstin vanade 6.20 idag, HALLÅ? Men, IKKE att jag går upp den tiden. Jag la kudden över huvudet och svor tyst för mej själv, och vipps var klockan 10.20! Man kan säga att vi tog sovmorgon och jag är glad att Kerstin kom på en bättre idee än att gå upp 6.20 ;)
 
Har en sån hemsk hemsk rethosta som hållt mej vaken flera nätter. Idag fick jag nog och stegade till Melleruds vårdcentral. Resultat - recept på Coccilana Etyfin och hostfri blev jag ju direkt. SKÖNT! Rethosta är bland det värsta jag vet och jag har hostat så jag nästan spytt.
 
Vädret då, hur blev det med det? Jo frammåt eftermiddagen blev det världens skyfall. Regn regn regn... Men nu ikväll är det finare igen och imorgon är det lovat fint väder så man kan ju hoppas.
 
Ett par bilder har det blivit idag!
 

Det är roligt att hjälpa till att bära pappas öl ;)


Med en unge som sällan vill äta blir man ju nästan glad av den här synen.
Någon hade försett sej själv med den kalla pastakastrullen :P


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: