Sommar minsann!

     Publicerat: 2012-06-20 Kl: 16:03:20 | I kategori: Bamse & Polly | 0 kommentarer


 
Dra på trissor, idag är det rena sommarvädret. Inte illa för att vara mitt i juni ;) Hundarna tog sej ett bad förut dock mot min vilja. Det är så grundt vid vår brygga och lite sunkig botten men det bryr ju sej inte hundarna om. Tyvärr ;) Vi rog åxå en promenad efter att Kerstin sovit middag (hon fick göra det idag iom att hon är lite febrig, annars sover inte Kerstin middag längre i regel, om hon inte vaknat väldigt tidigt.) nåja! Nu sitter vi i solen nedanför stugan och har det gott :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: