I'm back

     Publicerat: 2012-06-14 Kl: 17:39:58 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

Hej hej! Igår tror jag att det var första gången sedan jag startade min blogg som jag inte bloggade. Tänk vad en massa jobb ställer till med :D Jobbade 9-18 och efter det var det grillfest hos Linda me djobbet. Det var jättetrevligt och verkligen suuupergod mat. Tack Linda, Calle och Neyra <3

Idag har jag fått utmana mej själv på jobbet, men det gick bara bra och man är nu en erfarenhet rikare :)
Slutade 15 och hämtade Kerstin. Och hon hade inget intresse av att gå hem alls. Bra hon trivs iaf ;) Imorgon är Kerstins sista dagisdag på SJU veckor! Och min sista arbetsdag på tre dito. Ska bli helt underbart att få semester. Behöver ledigt nu. Har varit en tuff vår på jobbet och man känner sej rätt sliten. Behöver ladda batterierna känner jag.
Postat av: Lina

Hej! Skönt med semester! Måste bara fråga, har du kommit på vad memla(kerstin sa det..) betyder? ;-)

2012-06-14 @ 23:03:57

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: