I am back

     Publicerat: 2012-06-04 Kl: 11:05:49 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


Hej hej nu är jag tillbaka. Som ni nog förstod så var läget inte på topp igår. På natten till igår började både jag och Markus kräkas. Urk. Sov typ ingenting. När Kerstin sedan vknade på morgonen så var det ju ingen av oss som ens orkade gå upp. Kerstin fick gå upp själv och tackvare att vi bor så litet så går det ju bra hehe. Man hör henne hela tiden så det gick bra. Vi kunde ligga kvar med våra magsjukeslappa kroppar nån timme till. Dagen spenderades sedan i soffan. Kerstin kollade på Pippi i sammanlagt 2,5 timme!!! Otroligt! "Pippi, Pippi" tjatar hon <3 Det var skönt iaf för då kunde jag iaf sitta i soffan brevid bara.

Idag har Markus lämnat Kerstin på dagis för jag kände att jag måste få ta igen mej lite efter de senaste dagarnas ståhej. Natten då Kerstin hade slagit i huvudet och kräktes bjöd ju inte på mkt sömn heller direkt. Dock börjar vi ju nu såklart stärka våra misstankar om att hon faktiskt var magsjuk och att slaget mot huvudet egentligen inte hade med saken att göra, men det lär vi ju aldrig få 100% facit på :)

Igår var det Big Brother final men det tänkte jag skriva lite om senare! :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: