blö blö blö

     Publicerat: 2012-06-05 Kl: 20:37:52 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Ujujuj, mycket att göra på jobbet idag! Till råga på det missade jag att jag jobbade 8-17 idag, jag tänkte ju att det var 15-21 som vanligt, men det är ju dag före röd dag och då har vi ju ingen kvällsmottagning... men men det tänkte ju inte jag på. Men kollegorna påminde mej ganska snabbt med ett gäng missade samtal och ett par meddelanden när jag kom från dagislämningen vid 8.45 :D

Jag mår fruktansvärt illa idag... Sedan magsjukan tror jag. Kanske jag behöver äta lite. Åt så jävla äcklig lunch, eller ja, dressingen och den var full i vitlök och nu smakar det vitlök i hela min mun och det är ju så fruktat vidrigt :S Ska försöka peta i mej lite fil. Tror det kan vara lite magkatarr-illamående. Blö.

Så, jag kommer åter imorgon. Då är det ju ledigt, tjoho :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: