Bästisen

     Publicerat: 2012-06-04 Kl: 17:29:41 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


Sikken mysig dag jag haft idag.
Först en välbehövlig sovmorgon, sedan åkte jag ut till jobbet och lämnade Kara till Anna och sedan åkte jag och Linda och tog en långlunch. Sedan åkte jag och hämtade Kerstin på dagis, följt av en lång härlig promenad med vovvarna!

Kerstin hade SOVIT idag på dagis! Helt av sej själv hade hon somnat medans hon satt och läste en bok i ett hörn i vilorummet. Hoppas hoppas det inte bara var en tillfällighet. Det var flera veckor sedan hon sist sov på dagis nu. Idag hade hon frstn med sen en gruppbild på avdelningen hem. Gissa om jag blev förvånad när hon bannemej kan namnge nästan alla 12 barn och 4 fröknar? Helt otroligt haha, hade jag ingen aning om att hon hade sån koll!  Dessutom verkar hon ha fått sej en riktig bästis åxå. "Susan". Det är ett ord "schuschan" som hon ofta säger, och nu fick det ju sin förklaring, hon pratar om sin bästis. Dom hjälper varandra på och av med ytterkläder och leker mycket ihop. Så otroligt sött <3


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: