Bamse hos veterinären

     Publicerat: 2012-06-08 Kl: 14:59:19 | I kategori: Bamse & Polly | 1 kommentarer

Idag har jag tagit bort tandsten på Bamse. Han börjar ju bli till åren, och även om jag är flitig på att hålla efter i hans mun har det nu ett tag varit mer än vad jag kan ta bort förhand. Så idag fick Bamse sova en stund och så tog jag bort all tandsten och gjorde fint. Kollade hans lever och njurvärde åxå eftersom han är snart 10 år, och man vill ju se så det ser bra ut innan man söver. - och det gjorde det! Helt normala värden båda två. Bamse fick lite lugnande och sedan fick han lite narkosmedel. Allt gick smidigt och fort och han var på benen direkt efteråt. Nu har har somnat i soffan här hemma och får ta det lugnt resten av dagen :)



Somnar i mattes famn <3


Fortfarande sövd, och som ny i munnen :)
Postat av: Therese

Bamse...<3 Tänk att han redan är TIO år. När hände det liksom?

2012-06-09 @ 13:29:09
URL: http://majfluga.se

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: