Som jag trodde...

     Publicerat: 2012-07-02 Kl: 21:12:43 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

... Med en snabbsänka på 149 var det bara att konstatera att man åkt dit igen... Det trycker i pannan, runt ögonen och jag har ont att dra djupa andetag... Läkaren trodde precis som jag att bihålirna spökar och även luftrören. Verkar inte som jag har lunginflammation än iaf. Blur antibiotika i tio dagar och ska på återbesök på torsdag. Fan asså! Jag har typ aldrig varit sjuk men nu har jag haft tre rejäla infektioner på ett halvår!

Kerstin mår iaf bra och är dessutom inne i en riktigt bra matperiod vilket värmer mammahjärtat <3

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: