Redan tomt

     Publicerat: 2012-07-23 Kl: 17:42:38 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


Saknar dej redan sötskit!
 
Vid lunchtid åkte Markus och Kerstin iväg. Haha åh så söta dom var, iväg med packning, en nervös pappa och ett glatt barn haha. Markus var lite nervös inför tågresan, men det har gått jättebra rapporterade han på eftermiddagen :) Själv kände jag mej helt tom när dom gått haha, ställde mej och tittade efter dom genom fönstret haha. Men sedan åkte jag iväg för att träffa Linda och vi har knallat runt i Nacka forum, och tagit en 3 timmars lunch ;) Supermysigt och så skönt att bara sitta och tjata om allt och inget utan nått barn som avbryter :D

Väl hemma har jag nu gått en promenad med vovvarna men from nu blir det att sitta i soffan, tv och film :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: