Nyborgstrand!

     Publicerat: 2012-07-09 Kl: 17:53:55 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Ja, som kanske märkts så har det inte fungerat att blogga utan här har varit tyst helt enkelt. Men nu är vi hemma igen. Har haft tre toppendagar! I lördags var det 24 grader varmt men inte sådär skinande soligt men vi kunde ändå vara på stranden och jag och Kerstin badade i poolen på eftermiddagen. På söndagen var det strååååålande sol så vi var ute hela dagen. Det är så himla fin strand och när man sitter där i strålande sol, vit fin sand och knallblått hav så kan man inte förstå varför folk åker till Thailand och andra ställen för att uppleva just exakt det där :) Kerstin har sovit gott, ätit bra och varit glad hela tiden, frtm igår kväll så hon ställde till med matvägrarscen på kvällen på resturangen så jag fick gå upp med henne för att folk skulle få matro :PJag kan verkligen rekomendera er att åka hit! Det är väldigt barnvänligt och superfint! Dom har lekrum och stranden är toppen. Pool och lekplats åxå.  Vi hade dessutom bokat familjerum där vi alla skulle bo- Dock hade inte rummet havsutsikt och när vi blev lti ebesvikna så ordnade dom så mamma och pappa fick stor svit med havsutsikt och jag och K fick eget rum åxå med utsikt över havet. Service :P

Här komemr några bilder. Ni som har mej på Fb kan se fler dår sedan :)
 

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: