Ny header

     Publicerat: 2012-07-18 Kl: 19:24:06 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Den uppmärksamme kan notera att min header är uppdaterad. Var dax att byta ut lite bilder, ungen växer ju och blir stor :D
 
Idag har det varit jobb hela dagen lång. Har varit en riktigt bra dag tycker jag, haft att göra hela dagen utan att det kört ihop sej. Så borde det vara varje dag om jag fick välja :P
 
Kerstin och Markus roar sej här hemma. Tyvärr är ju vädret lite sisådär (nähä?) så det begränsar ju aktiviteterna men imorgon ska dom till Skansen iallafall :) Sedan är det ju snart helg och då ska jag njuta av Kerstin så mycket jag kan för på måndag åker Markus och K till Mellerud i en vecka. Sedan åker dom ner till Borås på lördagen där jag möter dom. Men så på söndag åker jag och Markus hem till Sthlm och Kerstin ska vara kvar hos mormor och bestefar i EN VECKA! Det körde ju ihop sej med semestrarna på mitt jobb, alla ville ha samtidigt så jag flyttade lite bakåt, och sen blev det lite till och lite till och vipps stod jag utan semester helt och hållet de veckor Kerstins dagis är stängt.. Detta innebar att Markus fått tömma semesterkontot och att det blir en vecka som vi får lämna Kerstin i Borås då vi måste jobba båda två. Det går ju bra men såklart har det varit trist att inte vara ledig alls under dessa veckor dagis är stängt. Nästa år hoppas jag att det blir min tur att få dom där "bra" veckorna så då blir nog semestern lite bättre för vår familjs del <3
 
Nog tjatat om detta! Nu ska jag bara ligga på soffan resten av kvällen :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: