TGIF!

     Publicerat: 2012-01-13 Kl: 20:08:16 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

Efter en rätt hektisk vecka är det äntligen fredagkväll och helgen stundar. Jag längtar efter att umgås med min älskade lilla Kerstin! Hann inte hem innan hon la sej idag, tur jag träffade henne imorses iallafall. Hon har visst varit gnällig idag men ätit bra och sovit bra på dagen. Tumme upp på den!

Idag hade vi det ganska lugnt på förmiddagen men så en timme innan stägning trillade det in massor att göra, typiskt fredagar :D Blev lite övertid och sedan körde jag hem två kollegor som bor i stan, men nu är jag hemma och har ätit god mat som Markus lagat.

Gäsp!
Vi hörs imorgon :)
Postat av: Nat

tycker de låter som en vettig plan, måste ju matcha för att det ska stämma med dagis oxå...



ni kör samma schema som oss BTW :)

2012-01-14 @ 11:44:21

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: