Min status:

     Publicerat: 2012-01-16 Kl: 19:55:39 | I kategori: Sofia-stuff | 1 kommentarer


38° feber och luftrör som gör så infernaliskt ont bara jag tänker tanken på att hosta upp lite av allt slem som klottar igen mina luftvägar. Härregud när hade jag feber sist? 15 år sen? :S Är helt utslagen... Normaltempen på mej brukar vara ca 35° nämligen... Fan asså. Anade oråd imorses men på eftermiddagen var det som att få en käftsmäll... Tur min fina K roar sej själv för jag somnade på soffan jag (!) inte länge dock.. Men hon har "bjudit på kaffe" och suttit med sitt lilla stetoskop och undertsökt allas hjärtan "ticktick" säger hon <3
Postat av: Linnéa Jonasson

Krya på dig min fina vän!

2012-01-16 @ 20:51:13

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: