Magsjuka...

     Publicerat: 2012-01-12 Kl: 13:28:29 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Oh holy my. Dom ringde från Kerstins dagis tidigare idag och sa att K bajsat vattentunnt tre ggr i rad. Fem stycken var hemma idag pga magsjuka så man kunde ju ana vad som var i antågande. Gick såfort jag kunde och hämtade en bajs-luktande lite blek och ynklig Kerstin. Man vill ju kunna lägga äckelkänslorna åt sidan asså haha men när vi kom hem och jag tog av dom pisseblöta byxorna (eller räserbajsblöta) och ser denna skapelse till helt genombajjad blöjja och skit från topp till tå på barn, ja då vände det sej en smula i min mage. in i duschen med K och skura. På med nya blögga, mängder med Inytiol-salva för att skydda lilla rumpen, nya kläder åså i säng. Så nu sover hon. Hon hade somnat till på dagis idag men vaknade av att hon bajsade... Så Markus får vara hemma med henne imorgon.

Det ligger som ett lock av diarrélukt i hela lägenheten. Mys.

Fortsättning följer....

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: