Krassel x2

     Publicerat: 2012-01-18 Kl: 10:13:52 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


Här har ni oss, just hemkomna från vårdcentralen. Jag mår skit och inte en chans att jag kunde ta mej til jobbet idag.. Har så förbannat ont i halsen och svimmar nästan såfort jsg ställer mej upp. K var så hemskt trött igår och ligger lite på febergräns så nu får hon vara hemma resten av veckan. Tog en tid på vc åt oss båda, resultat: Mor-vila och alvedon Dotter-pencillin pga lätt öroninflammation i ett öra. Fan jag vill åxå ha medicin! K är pigg och glad idag men detta kan ju förklara varför hon inte riktigt är sej själv.

Markus är påväg hem till oss nu... Jag kan inte ta hand om K när jag knappt kan stå upp :( Blir soffan all day long für mej idag!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: