Here we go again!

     Publicerat: 2012-01-03 Kl: 12:40:12 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Sådär ja... Då börjar det vanliga livet igen då. Med jobb. Jag började ju jobba 1 september men så fick jag ju ta en paus eftersom K inte fick dagis från 1 november som vi sökt utan började först 14 december. Idag är hon på dagis igen efter juluppehållet som vart efter hennes 4 första dagar. Hon blev glad att komma dit och vinkade hej då och gick, snuttungen!

Jag jobbar ju kväll idag så har haft en helt fri förmiddag. Ja, alltså barnfri. För själv har jag vart iväg och lämnat fyra kassar kläder till läkarmissionen, hämtat ut paket och handlat lunch. Nu sitter jag och slappar lite efter att ha ätit och ska röra mej mot jobbet om en timme eller så.

Ha't fint idag!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: