Heeeeelg!

     Publicerat: 2012-01-28 Kl: 12:13:51 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Lördag dårå. K gick upp med mormor imorses och jag sov till 9.20 vilket var skönt. Otroligt hur trött jag fortfarande är efter den där lunginflammationspärsen... Jag har iaf ätit fem av tio dagar antibiotika så om en vecka slipper jag förhoppningsvis må så illa hela tiden och apptiten kommer nog tillbaka med hoppas jag.

Nu har K ätit lunch hon har lagt sej. Jäklar vad hon äter just nu!! Skyfflar i sej allt man ger och det är sååååååå skönt! Hoppas det fortsätter såhär :)


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: