Vårekipering till K!

     Publicerat: 2012-02-07 Kl: 08:13:00 | I kategori: Kerstin | 2 kommentarer




Postat av: Nat

klart du vet vad som är bäst för ditt barn



varför tror du att hon har svårt att sova på dagis?



När vi besökte dagiset Einar ska gå på så tog de knappt min farhåga om att han inte skulle sova på allvar. De mest bara skrattade och sa nåt i stil med: "aaaaalla barn sover bra på dagis". Jahoppp tänkte jag.. men nu hör jag ju att uppenbarligen så sover inte alla bra där.. Får se hur det går för honom till veckan när han skolas in.



Einar sover så sjukt bra hemma så de känns super trist om det skulle bli dålig sömn på dagis. Han behöver ju sova för att må bra.



Dåligt tycker jag att de inte gör utrymme för någon som helst variation och individualism. Tänk om vi på mitt jobb betedde oss så mot våra kunder. "Nehä serru, alla ska in i ledet, vill du inte ha ditt system på torsdag med exakt den modulen ja då kan du ta en kort prommis på en redigt lång brygga" eller vadå?



suck

2012-02-07 @ 19:21:18
Postat av: Anonym

Vart är skorna köpta? :)

2012-02-08 @ 21:30:56

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: