Vår söndag

     Publicerat: 2012-02-12 Kl: 15:58:00 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer




Idag har vi haft en liten familjedag. Jag och Kerstin gick upp vid 7.45 och kollade på barnkanalen. Sedan väckte vi pappsen och begav oss ut på promenad. Gicker ner till sjön och promenerade över isen en bra bit. Det är så jäkla mysigt att gå där om vintern, och hundarna älskar det med. Det var riktigt varmt i solen dessutom :)




Sedan packade vi in oss i bilen och tog en tur ut till Värmdö. Jag behövde hämta en grejj i mitt skåp på jobbet nämligen. En sak jag skulle postat i fredags, men som nu iaf är på lådan så det kommer fram imorgon. Vi passade på att dra en Donken i Mölnvik eftersom det var tid för lunch. Kerstin åt en naturell cheeseburgare och pommes. Sedan fick alla barn balong och en liten miniglass idag åxå :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: