Vår dag :)

     Publicerat: 2012-02-06 Kl: 14:12:18 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Idag har vi varit ute och gått på isen igen. Mysigt! Som tur var hade vi vinden i ryggen för det blåser rätt kallt ute på sjön. Efter halva turen började Kerstin kasta sej ur pulkan. Toppen att den inte har nått å spänna fast barnet med. Suck.. Varannan meter låg hon som en orörlig michellingubbe på mage i snön och skrattade. Kul, när det är 30min kvar hem haha. Tur hon ändrade åsikt så vi kom hem nångång.

Nu har K sovit middag (efter att ha surrat en timme innan hon valde att somna). Nu ska vi röjja lite här och sedan ska vi åka ut till jobbet för idag har vi personalmöte :) Påvägen dit ska jag stanna vid en barnaffär i Hammarby sjöstad som säljer Villervalla, för har kärat ner mej i en av deras vårjackor!




Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: