Kerstins ordförråd 18mån

     Publicerat: 2012-02-14 Kl: 13:22:00 | I kategori: Kerstin | 0 kommentarer


Kerstin pratar en hel del. Hon pekar och namnger och snappar snabbt upp nya ord. Det är betydligt fler ord än man kan tro när man börjar tänka efter. Och det gäller att själv vara uppmärksam på nya ord. Hon vet vad hon menar och det gäller att man själv är öppen och lyssnar. Utöver orden härmar hon flertalet djurläten :) Varje dag imponeras jag åxå över hur mycket hon förstår. Hon förstår ju nästan allt jag säger till henne och ber henne om. Otroligt! Dom ord jag kommer på sådär på rak arm är:



...och Babblarna - "blabblabb" - mycket poppis att kolla på Youtube ;)



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: