Tankar kring BB såhär långt

     Publicerat: 2012-02-21 Kl: 12:44:45 | I kategori: TV :) | 1 kommentarer


Nu så, är det på sin plats med ett litet tankeinlägg kring Big Brother. Premiärens höjdpunker var ju Peter Orrmyr från förra säsongen och Bingo Rimér som kommentator. Haha, vad jag skrattade. Dom nya deltagarna kändes bra direkt, ett gäng med bra blandning av olika typer människor, som det ska vara. Denna Hanna Widerstedt gjorde ju bara bort sej första kvällen med alla idiotiska uttalanden och efter att hon nyktrade till så har hon hållt extremt låg profil. Antar att hennes sk personlighet höll i sej cirkus 10timmar innan man börjar se vem hon egentligen är. En korkad vanlig tjejj.

Jag saknar humor änsålänge. Ingen är speciellt rolig. Några sticker ut åt båda håller dock. Några tycker jag mer om och några ogillar jag, sedan är det en stor klump folk där som verkar helt okej men inte direkt utmärker sej.
Det är mycket tjejjer med, bara 5 killar. Hoppas BB har någon tanke kring det. Den gravida tjejjen var en bluff och hon gick ut igår. Bra det kan jag tycka.

Har följt med på liven en hel del och den här Jessika pratar o.a.v.b.r.u.t.e.t och är asjobbig. Blogghanna som jag trodde skulle störa mej järnet märks knappt. Petronella, tjejjen med dreads gillade jag till en början men nu är hon bara en whiney negativ tjejj som bryter ihop och gråter för att dom fick in djur i huset i 15min under veckouppdraget. Djurplågeri och såååå hemskt enligt henne.

Så änsålänge känner jag varken bu eller bä. Men jag saknar humor, någon rolig, någon som man roas av! Jag är inte mycket för bråk och intriger. Men det kan nog bli mkt sånt denna säsong. Antar att jag får nöjja mej med förra säsongens hellylle gäng Björnligan. Saknar jag dom får jag väl kolla på gamla avsnitt :D

Over and out!
Postat av: Bloggminglet 2012

Hej! Vet inte om du känner till det stora Bloggminglet som kommer att vara den 28:e april i Sthlm? Det är för alla föräldrabloggare och alla har chans att komma, läs gärna mer på vår hemsida! Hoppas vi ses :-)

2012-02-21 @ 20:59:31
URL: http://mgroup.se/bloggminglet-201

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: