Sjukstuga...

     Publicerat: 2012-02-13 Kl: 07:49:08 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Så var det dax igen. Efter en natt med multipla blöjjbyten på en K med minst sagt risig mage blir det att vara hemma och kurera idag. Känns sådär, jag skulle jobbat idag och hade sett fram emot narkoserna på jobbet men men... Min tur att vabba denna gången. K är pigg som en mört och har inte kräkts dock så det känns ju bra. Men även om magen verkar ha lugnat sej nu här på sen-natten och morgonen så tar vi det lugnt idag. Klockan 10 har vi tid på bvc för 18mån koll, tänkte faktiskt gå på den. Kommer dit precis till tiden så vi inte sitter i väntrummet OM det skulle va nått som smittar. Men det verkar ju på övergående nu, så det känns bra!

Ha en fin dag!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: