God morgon!

     Publicerat: 2012-02-10 Kl: 07:56:46 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer



Här äter vi frukost och provar nya skor! Koooj kooooj säger Kerstin glatt och pekar på sina nya Adidas medans hon stövlar runt med vällingen i högsta hugg haha, sötunge. Jackan från Villervalla är åxå provad med bannemej om jag inte ska jöpa en 92 istället. Denna 86an passar jättebra men jag tänker att hon kan möjligvis hinna växa ur den till sommaren. Och den är rätt tunn så jag tror vi sattsar på en större storlek. Så tillbaka med den och så får vi väl en ny :)

Nu är det dax för dagis och jobb!
Höres, ha en bra dag!
Postat av: Mini

Fan vad jag gillar dom där skorna alltså. Blir nästan sugen på ett par till Thea.

2012-02-10 @ 19:39:45

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: