go' kväll

     Publicerat: 2012-02-21 Kl: 22:48:53 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


Hej hopp bloggen! Efter en rolig och mycket lärorik arbetseftermiddag och kväll är jag sedan en timme hemma
. Mätt i magen och har läst ikapp sådär 20 sidor på mitt kära tvforum. Nu kollar jag lite BB på tv med ett halvt öga.. Har ju redan sett allt live...

Lilla Kerstin har visst haft en fantastisk eftermiddag här hemma sa Markus. Ätit två portioner till middag OCH druckit välling innan sovdax. Hämtade sin kudde och ena nallen från sängen innan vällingen <3 Sedan tog hon med sej det och la i sängen igen. Så jävla gulligt. Härregud hon har sån koll på allt. För varje dag som går blir hon mer och mer människa lixåm. Otroligt!

Imorgon blir det jobb hela dagen. Höjdpunkten på hela dagen är timmen jag har med K innan vi går till dagis. Älskade unge <3

God natt :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: