Fy fan vad jag är bra!

     Publicerat: 2012-02-29 Kl: 19:05:48 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer


En på semester. En hemma med sjuktbarn. En sköterska back utöver det. Bara lilla jag två vetrinärer, och vår eminenta receptionist.
Så har min dag sett ut, tillsammans med två fullbokade veterinärer och tre patienter inne på operation. 10 blodprover och 8 röntgen. Man vet att man lever efter en sådan här dag men fasen vad det flytit bra! Ingen har behövt vänta vi har betat av alltihopa och packat instrument, diskat, skrivit in alla provsvar, allt i en enda virvel av effektivitet! Idag är jag stolt över mej själv. Och vilket kul jobb jag har åxå :)
Postat av: Linnéa Jonasson

Du är ju bara bäst du!

2012-02-29 @ 20:06:13

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: