Snörvel host snörvel

     Publicerat: 2012-12-17 Kl: 18:28:45 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

 
Snörver snörvel... Jösses sikken förkylning jag åkt på. Näsan är täppt och halsen mår sisådär. Men känner mej pigg åså. Att vara ute och rida idag vara kanske egentligen liite mer än vad som kan kännas lämpligt men jag kunde inte låta bli. Efter ridturen har jag varit på jobbet och fixat lite inför julkorten som ska skickas och därefter har jag varit i Farsta och framkallat julkort. Så det har både varit jobb och nöje idag. Kerstin hämtade jag efter att jag var klar med jobbgrejjerna. Hon VÄGRADE gå hem. Det var helt galet. Skrek och grät i kapprummet och jag skämdes nästan haha. Jag orkade inte bråka utan satte mej på golvet och inväntade att hon skulle lugna ner sej. Jag sa att jag ser att du inte vill gå hem idag men nu är det så det är. Hon lugnade sej efter en stund och vi kunde gå hem tillochmed med rätt glada miner! Här hemma har vi tagit det lugnt. Jag är inte på topp och Kerstin verkar rätt trött så vi har hängt i soffan och sett på film och spelat lite åså.

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: