Skor till Polly

     Publicerat: 2012-12-08 Kl: 15:46:10 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Nu har jag fått nog. Efter några ynka dagar med snö så är jag trött på att behöva bära Polly på promenader när det är kallt eftersom hon får såna extrama "frystassar" som jag kallar det. Hon bara står där med helst alla fötter i luften och bara darrar. Nu har jag beställt skor till henne så får hon prova det i vinter. Inte för att jag tror hon vill gå med dom heller men då har jag iaf provat. Tror jag har hittat mjuka mer vant-liknande skor för vill ju inte ha en regelrätt sko med sula å skit, nej ush. Det ska helt enkelt fylla en fuktion. Blir ju spännande detta.
 

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: