Sedär ja, mammapoäng till moi!

     Publicerat: 2012-12-18 Kl: 11:23:26 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Äntligen fick jag tummen ur och fixa julklapp till Kerstin. Att det satt så långt inne. Efter dagislämning åkte jag till Farsta för att hämta jobbets julkort och då passade jag på att gå in till BR och shoppa. Det blev en mer verklig docka från mej och Markus och så ett staffli med pennor å kritor som är från farfar och gammelfarmor. Yey :D Började inse att det finns inte så många fler dagar nu att skjuta fram julklappsköpen på, det är lixåm julafton om mindre än en vecka.... Nu ska jag ta det lite lugnt, mår inge vidare idag heller, så jag orkar åka å jobba om en stund!

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: