Face Off-förmiddag

     Publicerat: 2012-12-04 Kl: 22:55:13 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Helloj! Fasen var så inne i min mysiga förmiddag att jag glömde av bloggen. Lämnade Kerstin på dagis och därefter, efter en KALL hundpromenad så la jag mej i sängen och kollade på Face Off i några timmar. Sedan åt jag mina hemmagjorda marsipangodisar i sängen, åt lunch där och drack cola ,och sedan åkte jag till jobbet! Haha så jäkla soft att få slappa riktigt ordentligt! Älskar Face off. För er som aldrig sett det så är det en serie där dom tävlar i att göra specialeffekter, altså att dom skapar filmmonster, olika figurer å sånt ni vet. Jätteskojj! Det gär 19.00 på söndagar på 6an, det är säsong 2. Jag har just sett klart säsong 3 som just gått i USA och nu kollar jag på säsong 1 som jag såg när den gick på TV här i Sverige men det är rätt längesedan nu =)
 

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: