Söndag

     Publicerat: 2012-08-12 Kl: 14:06:22 | I kategori: | 0 kommentarer

Ush vilken oinspererande dag... Regn regn och åter regn... Jag och Kerstin har kollat på Pippi på morgonen och senare åkte vi och handlade. Nu sitter jag här och glor, Markus har visst somnat och Kerstin går runt och visslar och pillar med sina saker :)

Våran altandörr, eller rättare sagt låset gick sönder förut. Fan asså! Bara 2,5 vecka till flytt och så måste något pajja... SUCK! Får ta tag i det imorgon, ringa nån låsfirma.

Suddig bild på älskad dotter får pryda inlägget. Ipaddens starka sida är inte kameran om man så säger :P


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: