Riktigt bra dag

     Publicerat: 2012-08-15 Kl: 19:41:58 | I kategori: | 1 kommentarer

Förutom att Kerstin vaknade halv jäkla SJU idag och ville upp och gå till dagis har det varit en väldigt bra dag. På jobbet har det varit lagom att göra och min kollega Jennifer är tillbaka från semestern och det livar ju alltid upp haha. Kerstin vaknade mitt i natten somsagt asså hon har aldrig vaknat så tidigt någonsin! Men men hon brukar ju efter nån liten period där hon vaknar tidigt ta igen sej på helgen så vi får hoppas på det :)
Idag har fodralet till ipadden kommit åxå! Så nu har paddan klivit in i ett rött Angry Birds fodral - såklart ;)

Imorgon är dagis stängt och Markus kommer vara hemma med henne. Själv slutar jag ju 15 så det blir en riktigt lång eftermiddag med lilla familjen <3

Postat av: Jennifer

Ja det känns bra att du också är tillbaka! :) Snart när vi alla är på plats kanske de kan bli normalt igen! :) Nästa vecka kommer ju Annika också, så de blir kalas! :)
<3

2012-08-15 @ 20:33:19
URL: http://www.vilddjurens.blogg.se

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: