God förmiddag!

     Publicerat: 2012-08-02 Kl: 13:16:33 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

 
Först får jag säga välkomna tillbaka ni läsare som varit borta några veckor. Antar att semestrarna börjar vara över och vardagen återgår för många. Idag ska jag jobba kväll vilket gav mej lite sovmorgon vilket jag behövde efter gårdagen. Sov dock inte så jättelänge men ändå :) Just nu sitter jag bänkad framför svtplay som sänder Dressyren från OS, det är Grand Prix idag och jag är glad att jag hinner se det. Annars missar man ju mkt pga jobb. Tur man kan se i efterhand :) Det är strax dax för dagens enda svenska ryttare så jag tänkte se det och sedan fixa med lite lunch.
 
Pratade lite med Kerstin förut i telefonen. Frågade vad hon gjorde och jag fick svaret "kakka" Dvs hon badade. Allt som har med vatten att göra går numer under "kakka", men kul att kunna kommunicera över telefon. Saknar henne men nu är det snart lördag <3
 
Postat av: Åsa

Jaha! För min dotter (1 år 8 månader) betyder kakka pannkaka! :)

Svar: kerstin gillar inte pannkaka så det har hon inte ens nått ord för :) antar att kakka kommer från dricka. hon säger kakka när hon är törstig och numer då även när hon badar :P
Sofia

2012-08-02 @ 20:54:48

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: