DUMMA MAMMA

     Publicerat: 2012-08-31 Kl: 22:38:32 | I kategori: Vardagsprat | 1 kommentarer

Idag har jag fått höra mitt första Dumma Mamma! Haha, det lär ju knappast vara det sista om man säger så hehe. Kerstin var sååå trottslig på eftermiddagen idag och väl hemma från våra ärenden i Farsta centrum skulle vi ju gå ur bilen och upp till oss. Kerstin vägrade ta på sej stövlarna. Eftersom det var pissblött ute var stövlar ett måste. Men jag fick det klassiska nejj:et som svar och ett par vredesutbrott. Kerstin fick då två val. Sitt kvar i bilen själv utan stövlar eller följ med oss upp och ha då på dej stövlarna. "Kerssin stanna i bilen" fick jag som svar och sagt och gjort. Jag stängde dörrn och låtsades gå iväg, (och ingen anledning till oro, jag gick bara 30cm!) längre behövdes inte förrns hon började gråta där inne i bilen. Jag öppnade igen och då utbtister hon "DUMMA MAMMA! Kerssin inte stanna bilen, Kerssin följa med" Sagt och gjort, ongen tog på sej stövlarna och följde med upp utan en enda protest. Jag hade ett flin på läpparna.. "Dumma mamma" haha ja hörrni, bara att vänja sej! ;)
Postat av: Jennifer

Haha! Helt rätt! :D You go!

2012-09-02 @ 20:17:02
URL: http://www.vilddjurens.blogg.se

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: