Uppe i ottan!

     Publicerat: 2012-04-30 Kl: 12:15:54 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer

Solen skiner fortsatt på oss här i Borås. Idag är det 17 grader i skuggan, otroligt. Jag, pappa och Kerstin har varit ute och handlat lite på förmiddagen. Nu har K lagt sej så nu blir det nån timme semester här hehe. Vi lär vara ute resten av dagen även idag. Kerstin vaknade kl 06.45 idag åxå. Härregud jag lider med er vars barn vaknar tidigt jämt. Det blir så ljust på mitt rum så jag antar att det är därför. Hemma i Sthlm har vi väldigt mörkt i sovrummet och där sover hon iaf till minst klockan 8 om vi inte väcker henne. Pryder inlägget med en liten bild på mitt hjärta och hennes nya skottkärra!



Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: