Tummen ur!

     Publicerat: 2012-04-10 Kl: 11:08:50 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer



Nu har vi iallafall lyckats pallra oss iväg till affären och köpt lite mat till våra tomma skåp här hemma. Min egen aptit är totalt bortblåst, men Kerstin behöver ju mat även om jag själv inte vill äta. Träffade Kerstins ena dagisfröken Jasmina när vi gick till bilen, och jag passade på att meddela henne att Kerstin inte kommer imorgon heller till dagis. Det var bara 6 av 12 barn på avdelningen idag så det är många sjuka...

När Kerstin sover middag sedan ska jag lägga mej jag åxå, är jättetrött och måste vila så mkt jag kan så jag orkar med jobbpasset ikväll. Blir nog inga problem iofs tror jag, men ändå skönt att vila lite innan det är dax.

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: