SEMEEEESTER!

     Publicerat: 2012-04-27 Kl: 19:55:52 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer


TJOHO! Fårån idag och fram tills tisdagen den 9e maj har jag nu semester och det känns så in i helvettes gött ska ni veta!!
Sista månaderna har varit massor att göra på jobbet och det ska bli riktigt skönt med lite semester. Idag har det varit minst sagt fullt rulle hela dagen och nu är mina ben glada när dom får vila sej i soffan.

Imorgon bitti åker jag och hela mitt kollektiv till Borås. Är hundvakt åt Kara så förutom den ordinarie skaran med mej själv, Kerstin, Polly och Bamse så förljer även hon och marsvinen med haha. Härregud sikket styr.

Nu ska jag bara njuta av fredagskvällen :)

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: