Qualitytiiiime

     Publicerat: 2012-04-03 Kl: 12:57:40 | I kategori: Vardagsprat | 0 kommentarer




Och vad innebär det, jo, den berömda egentiden. Kerstin hade bråttom till dagis idag, stod med stövlar och mössa vid dörren redan 7.30 innan vi ens tagit av pyjamasen. Väl där, en timme senare så kunde hon inte vinka av mej snabbt nog haha och visade väldigt tydligt att hon tyckte jag skulle masa mej iväg, bra att hon trivs iaf ;D

Väl hemma la jag mej i sängen och sov en timme till, sikken lyx! Sedan har jag och hundarna varit ute och gått en lång promenad, vilket var skönt för både, mej, dom och mitt samvete. Det har ju varit så risigt väder det sista och jag får så dåligt samvete när jag inte orkar gå ut å gå med dom på flera dagar. Inte för att dom heller vill gå ut i skitvädret, det visar dom tydligt. Men ändå. Som tur är, är mina två pärlor lugna och harmoniska i knoppen, och gör vi inget på tre dagar, ja då sover dom i tre dagar. Inga nervösa sammanbrott pga sysslolöshet här inte hehe, och det tackar jag för :D

Nu ska jag se lite på BB och sedan rullar väl tiden iväg och det är dax för jobb.

Ha en fin dag!


Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: