MTV Crib- by Kerstin

     Publicerat: 2012-04-15 Kl: 14:09:14 | I kategori: Kerstin | 0 kommentarer



Tyvärr kan jag inte bjuda på the Grand finale. Den är inte riktigt publikvänlig. Så jag fick klippa bort när jag kommer rusandes med andan i halsen och rycker telefonen från Kerstins hand innan den hade fått sej ett dopp i Toalettiska oceanen, utbristandes med bästa förkylningsrösten "Åh jävlar där trodde jag du hade slängt min mobil i toan!" Hade jag haft lite mer kläder hade det kunnat få passera, men så var ikke fallet :D haha.

Jag skrattade så gott åt denna sammanlagt 3.50min långa film, från sängen och mej, genom lägenheten, - Bam, -Lolly... Och när hon svarar på toan "Kerstin vad gör du?" - Inget! Hahaha åh <3

Slutet gott allting gott!

Länk till mamma: http://youtu.be/Hr7p2vgzA7Q

Det är kul med kommentarer så lämna gärna ett avtryck =)

MEN, läs gärna inlägget innan du kommenterar.

OM DU BARA HAR TÄNKT GÖRA REKLAM FÖR DIN BLOGG/TÄVLING WHATEVER SÅ KVISTA IVÄG NÅNANNANSTANS! TACK! (din kommentar kommer ändå bara raderas och inte klickar jag mej till din blogg heller!)


Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)

Din bloggadress, så jag kan hälsa på hos dej =) :

Kommentar: